2009-12-14
 19:17:18

Och dagen förgynns ennu en gång.

Det är ganska mysigt att sitta och titta på Scrubs och veta att man inte har fler läxor.
Jag är nervös, jag måste verkligen fixa betygen bättre till nästa termin.
Jag är en sån chey som är chillar_N^ så jag orkar aldrig plugga.
Men w/e jag har vg i svenska, mvg i bild, vg i musik förmodligen och typ vg i engelska.
Fast de förklarar inte IG;et i matte o_o
jag hatar plugga och jag sa precis mina betyg till HELA världen.
Hah fast de är bara fyra stycken som läser endå.
Och jag vet inte längre vad jag ska ta mig till.
Min söta kommun samt arabiska binda roar mig iallafall.
Ska nog se pokémonfilmen Mewtwo.
Jag har liksom missat den och jag gillar Poké-emon!

: ) poff poff, fick mig att tänka på mew!
Nana hon är söt.

och jag saknar massa folk, längtar till Fredag då blir de malmö! och ett helvetes betyg, (de är äckligt elakt att ranka folk efter smarthet elr så)
Jag suger som inte orkar plugga lol.

xoxo

Dani


Jag har bara skit att skriva om hur jag klagar blä.


mellzz

ehehe, jag är ju en kommun...

du kan komma och bo i mig tycker jag :$ <3



PUBLICERAT: 2009-12-14, 19:45:10 | URL: http://melzawesome.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: