2009-12-10
 19:20:16

Och sen fäller jag en tår.

Jag vet att jag egentligen borde ta ett steg fram, fram in i sanningen.
Ibland så är en svåraste saken den rätta, jag befinner mig i denna sits och jag kan inte resa mig upp.
Det känns som om någon har limmat fast mig, jag kan inte röra på mig.
Och det enda jag ser är dig.
Det är nästan sjukt så beroende jag blev, jag trodde inte jag kunde vara beroende av en människa.
Eller nej, jag blev inte beroende jag är beroende.
Det är precis som låten "Last Christmas".
Kommer du ihåg förra julen? Då hade vi precis lärt känna varandra.
Det var som "mysigast" då, jag trodde faktist jag började få en kemisk reaktion.
Jag gav mitt hjärta till dig, du gav det till någon annan, och den personen gav den till en person som egentligen inte älskar personen som gav hjärtat.
Jag är född med ett synfel och människan som lät mig bli optiker var blind, jag vet inte vad jag gör.
När huvudet snurrar, när hjärtat bultar, när jag tappar andan och när jag ler.
När jag lägger mig med en blöt kudde, och mascara fläckar, i dagens kläder och en punktlista med punkter som visar varför jag egentligen inte duger-lista.
Jag kan få vackraste ting, sånt som finns i sagor, sånt man inte hittar.
Jag kan få allt jag vill, jag kan till och med få mitt hjärta att stå still.
Jag kan få guld, jag kan få pengar, jag kan få godaste mat och vänner till guld.
Men inte nöjer jag mig.
Jag kan inte få dig.

xoxo

Lilla Osynliga Cepe Dani.


melz

Duduud, aldrig att jag ångrar att du blev min optiker.

ja, jag är blind. men du ger mig rätt glasögon, och då ser jag världen klar igen. och jag ser att du är världens bästa optiker <3



PUBLICERAT: 2009-12-10, 19:26:27 | URL: http://melzawesome.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: