2009-12-13
 14:59:35

Varför blir dom så sjukt psykade?

Jag måste nästan svara "mm" när du blir så j*vla irriterad.
Det är nästan sjukt att folk inte kan ta åt sig kritik utan att ta illa upp.
Låt oss ta min kompis som hela tiden klagar Åh jag vill strypa henne så sjukt det är.
Vi hade världens konflikt om hon kunde sjunga eller inte, men gissa vad?
Hon tror helt SERIÖST att hon har världens unikaste röst.
Bara för att jag inte tycker att hon sjunger bäst så behöver hon INTE rycka på mig?.
De är väl bra att hon har självförtroende nog att säga att hon kommer bli jätte känd blabla.
Men VARFÖR börjar hon bråka med någon annan om det?.
Visserligen så pmsar jag säkert typ 30 dagar i förväg, men who-the-fuck-cares om du blir känd eller inte.
Liksom poängen är att jag gav dig kritik, vill du bli en riktig artist borde du tåla det och göra något åt
Att du inte kan låta på de sättet du tror att du kan.
Obsarvera att du går att lyssna på, men de är inte så mirakulöst som du försöker få det att låta.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: